Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


Sofie
Juwelen
Hallo,Ik ben nog op zoek naar juwelen om op onze grote dag te dragen. Ik weet dat er hele mooie dingen te koop zijn in verschillende bruidswinkels, maar ik vind dat allemaal vrij duur. Weet er iemand waar ik iets moois (niet gewoon witte parels op ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-4-2006 11:21:42

Katrien
Lingerie - omgeving Aalst
Heeft er iemand een goed adresje voor leuke bruidslingerie die niet al te prijzig is (gewoon doorsnee bedoel ik hiermee maar geen € 200 't stuk). Liefst omgeving Aalst/Ninove/Denderleeuw/Liedekerke.Ik zoek een bustier of torselet voor onder m'...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 18-4-2006 10:31:13

Debra
Lingeriezaak La Finesse in Brugge
Beste bruidjes,In vorige berichten liet ik jullie al eens weten dat ik had horen boffen over de lingeriezaak La finesse in de Smedenstraat in Brugge! Ik ga ook langs gaan maar nu is mijn vraag of je op voorhand een afspraak moet maken of mag je gewoo...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 18-4-2006 9:09:10

Sofie
Lingerie: kleur nylonkousen + jaretellen
Hallo,Ik ben nog helemaal niet zeker welke lingerie ik ga aandoen... ik zou graag jaretellen aandoen. Dat zou dan in het wit zijn, zodat het bij mijn bh en slip past... maar welke kleur kousen neem ik dan? Zijn witte kousen mooi onder een ivoren klee...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 5-4-2006 13:48:38

Katrien
Tiara/haarspeld
Hallo allemaal,Ik zou op de dag van mijn huwelijk graag een opgestoken kapsel nemen. Past beter bij jurk (bustiertop).Maar zelf steek ik al heel vaak mijn haar op en wil dus echt iets speciaals. Daarom ben ik op zoek naar een fijne soort van tiara/di...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-4-2006 15:11:28


Bruidsschoenen
Hallo iedereen,ik heb een tijdje geleden mijn jurk gekocht met echt leuke schoentjes erbij. Nu begin ik echter te twijfelen of ik wel een goede keuze van schoenen gemaakt heb. Ik vond ze heel mooi en ze zaten ook wel makkelijk. Het zijn echter muiltj...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 30-3-2006 8:52:19

Kimberly
ringkussen
Hoi,Waar zou ik een modern en mooi ringkussentje kunnen vinden?Dankt u!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 23-3-2006 13:53:36

Wendy
Kousenband
Hallo,Een aantal berichtjes gaan reeds over de kousenband ... mijn vraagje: waar kan je die kopen???
Kledij - Accessoires Reacties: 8 13-3-2006 13:20:16

K
Trouwschoenen - Laarsjes
Beste medebruidjes,Voor mijn trouw op 02/09/'06 ben ik nog op zoek naar de geschikte trouwschoenen. Ik zou heel graag laarsjes met een hakje aandoen, in het ecru. Ik ben al in verschillende winkels gaan kijken (incl. Van Loock!), maar kan nergens ec...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 11-3-2006 18:11:22

Joke
Lingerie
Hallo,'t misschien een beetje een rare vraag, maar ik zit al een tijdje met het idee om een lingeriewinkel te beginnen. Naar aanleiding van mijn eigen ervaringen en diverse berichten op deze site heb ik gemerkt dat het soms moeilijk is om geschikte b...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-3-2006 17:02:08


Ringkussen
Hallo, weet er iemand waar ik een ringkussen kan kopen in regio Vlaams-Brabant? Dank je voor info!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-3-2006 12:18:00

Vicky
Vlindervleugels
HalloIk zoek zo van die vlindervleugels. Ik denk dat dit leuk is voor mijn bruidskindje om te dragen, past ook bij haar kleedje (van prémaman, en op de foto in het boekje draagt dit kindje ook zoiets). Ik weet dat mijn bruidsmeisje dit supergr...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-3-2006 18:14:58

Joke
haarband
Hallo allemaal,Ik zou op mijn trouwdag liefst een haarband dragen uit dezelfde stof als mijn jurk. Heeft er iemand een idee waar je zo'n stof kan kopen? (Liefst omgeving Limburg).Nog 80 dagen te gaan! GroetjesJoke
Kledij - Accessoires Reacties: 1 1-3-2006 11:55:19

Nele
lingerie
Dag medebruidjes,Ik ben op zoek naar een goede winkel voor lingerie in de omgeving van Erpe-Mere / Aalst.Alle tips zijn welkom!Groetjes,Nele
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-2-2006 13:27:25

Ilse
wim meeussen
wie kan er mij vertellen of je bij wim meeussen een afspraak moet maken om langs te gaan of kun je daar zo naartoe gaan?Alvast bedankt voor jullie reacties.
Kledij - Accessoires Reacties: 9 24-2-2006 21:04:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...